فناوری Watchdog در سوئیچ شبکه HRUI

همراهان گرامی همانطور که در جریان هستید در مورد ویژگی های  سوییچ ­های HRUI توضیحاتی را قبلا بیان کردیم. دراین مقاله قصد داریم فناوری Watchdog را در سوئیچ شبکه POE ، خدمت شما بیان کنیم.

مختصری درباره فناوری watchdog

این تکنولوژی یک سرویس معمولا سخت افزاری می باشد که در واقع یک برد الکترونیکی است که به عنوان یک تایمر عمل می کند. وظیفه این تایمر یا زمانسنج این است از کارکرد صحیح سیستم های کامپیوتری اطمینان حاصل نمایید و حتی به صورت فنی نیز گاها COP یا Computer Operating Properly نامبرده می شود.

نحوه عملکرد فناوری Watchdog به این صورت است که در سیستم های کامپیوتری در شرایطی که کامپیوتر کارکرد صحیحی داشته باشد به صورت مداوم در بازه های مشخص تایمر مربوط به Watchdog را ریست می کند و مجدد تایمر از صفر شروع خواهد شد.

در شرایطی که کامپیوتر نتواند این سرویس را ریست نماید، (مشابه مواردی مثل هنگ کردن یا کندی شدید سیستم) این زمانسنج صفر نشده و به زمان انتهایی تعیین شده خواهد رسید که و در واقع Time Out می شود. سپس Watchdog یک سیگنال به کامپیوتر ارسال می کند که باعث Reboot شدن کامپیوتر خواهد شد و سرویس ها از نو راه اندازی می گردند.

فناوری whatchdog در سوئیچ شبکه

فن آوری Watchdog می تواند به طور خودکار اشکال قطعی دوربین را تشخیص دهد و به طور خودکار دستگاه را مجدداً راه اندازی کند. با روشن شدن این عملکرد ، سیستم می تواند به طور خودکار دوربین جلویی را به مدت ۲۴ ساعت تشخیص دهد. در صورت عدم وجود ترافیک از دوربین ، داوری می شود که دوربین منجمد شده است و دوربین جلویی از طریق قطعی برق PoE برای رفع مشکل خرابی دوربین مجدداً راه اندازی می شود. هیچ عملیات دستی لازم نیست و می تواند راه حل های به موقع و قابل اطمینان برای بهره برداری بعدی و نگهداری از پروژه ارائه دهد.

\"فناوری

بکارگیری فناوری whatchdog در سوئیچ شبکه HRUI

خوشبختانه شرکت مطرح چینی HRUI فناوری watchdog  را در سوئیچ شیکه POE تولید خود لحاظ نموده است.

مختصری در مورد شرکت HRUI

شرکت فناوری  HongRui ، با مسئولیت محدود در شنژن ، چین یکی از تولید کنندگان ، محصولات  سوئیچ POE ، سوئیچ اترنت صنعتی ، سوئیچ فیبر ، مبدل رسانه فیبر و سایر محصولات ارتباطی است.
این شرکت به عنوان یک شرکت ملی فناوری پیشرفته به شدت در فرایند تولید از استانداردهای بین المللی ISO9001 و CE ، ROHS پیروی می کنیم. این شرکت دارای ۴۰۰۰ متر مربع کارخانه صنعتی و تیم تقریبا فنی ، ۴ خط تولید ، مجموعه کاملی از تجهیزات تست پیری ، فرایند تولید کامل و روند بازرسی دقیق و موجودی کافی برای اطمینان از قابلیت اطمینان محصول و پاسخ سریع بازار است.
این شرکت نه تنها صاحب برند خاص خود \”Hongrui، HRUI\” است ، بلکه تعداد زیادی از پایه های تولید حرفه ای OEM / ODM در صنعت را نیز ارائه می دهد و راه حل های طراحی و ساخت همه جانبه ای را برای مشتریان در سطوح مختلف تقاضای داخلی و بین المللی ارائه می دهد و ارائه محصولات و خدمات مقرون به صرفه ویژگی برتر آن می باشد.

در آخر برای این که بهتر با کاربرد فناوریWatchdog در سوئیچ شبکه آشنا شوید میتوانید ویدئو زیر که توسط خود شرکت HRUI تهیه شده است را مشاهده کنید.

منتظر مقالات بعدی ما باشید.

همکاران ما در مجموعه زاویه دید آماده کمک به شما مشتریان است . لذا در صورت نیاز برای خرید و مشاوره با همکاران ما در تماس باشید ، یکی از اهداف مجموعه زاویه دید راهنمایی شما عزیزان برای خرید بهتر است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید